vineri, 10 septembrie 2010

No Spicy same same


- Spicy?
- Sawat dee Kah...NO SPICY!
- And the other one?
- Same same - no spicy!
Same same but different, vorba tricoului...
Spre deosebire de la noi, aici se poate degusta absolut orice inainte sa cumperi. Gust din mancarea no spicy si simt fiori pe cerul gurii urcand si coborand in acelasi timp spre cap si spre tubul digestiv...
Mai fac o incercare
- And this? ma refer la o mancare care nu are culori de condimente si nici nu contine ardei iuti rondele taiati in interior.
- This NO SPICY!
Trebuie sa accept ca exista si alte condimente decat cele pe care le cunosc.
Intr-un final iau felul care mi s-a parut cel mai putin spicy, datorita in mare parte faptului ca este foarte dulce.
Alaturi un Papaya shake cu zahar invertit si am rezolvat cina in Night Market.

Un comentariu:

  1. hehe, no spicy, mi-a placut asta..am reusit chiar sa-mi imaginez cum ti s-a inrosit fata si ti-au dat lacrimile..

    RăspundețiȘtergere